۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
ارز کشور برای ۸۵ میلیون نفر است
عضو هیات رئیسه مجلس:

ارز کشور برای ۸۵ میلیون نفر است

حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارز برای همه مردم است گفت: ارز باید به گونه‌ای به مصرف برسد که همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش بازار، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تصریح کرد: براساس بررسی‌ها متاسفانه وجود واسطه گری‌ها و رانت‌ها موجب ایجاد ارز چند نرخی در کشور شده و کمیسیون تلفیق با بررسی‌های کارشناسانه شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده که جنبه‌های جبرانی این موضوع را برای مردم در تامین کالاهای اساسی و دارو پیش‌بینی کند.

وی با بیان اینکه ارز برای مردم است افزود: ارز طبیعتاً باید طوری مصرف شود که منافع آن برای ۸۵ میلیون نفر جمعیت باشد و نباید عده‌ای سوء‌استفاده کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه یاد آورشد: مجلس به درستی و دقت جزئیات را بررسی می‌کند تا در نهایت بودجه‌ای بسته شود که آثار مثبت بیشتری برای مردم به ارمغان بیاورد.

نماینده مردم شاهین شهر ومیمه همچنین در پاسخ به سوالی درباره تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: تحقیق و تفحص در مجموع برای شفاف سازی است و می‌تواند ابعاد پنهان و مبهمی را روشن کند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران مربوط در کار خودشان اشکالاتی نداشته باشند این تحقیق و تفحص می‌تواند به استحکام آن شرکت کمک کند گفت: فولاد مبارکه واحد بسیار مهمی در کشور است و در بخش تولید فولاد که امروزه یکی از نیازهای اساسی کشور است قدم‌های مثبتی برداشته است.

کد خبر: ۶۶٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha