۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان گشایش یافت
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان:

نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان گشایش یافت

همدان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: نمایشگاه بین‌المللی استان همدان پس از چهار ماه تعطیلی فعالیت خود را با برپایی بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر آغاز کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان؛ حمید گلی‌پور افزود: در این نمایشگاه که با حضور ۳۸ واحد شرکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان و همدان برگزار می‌شود، آخرین دستاوردها در زمینه مبلمان، لوستر و کالاهای خواب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه اولویت بومی‌های استان همدان هستند، بیان کرد: نمایشگاه با یک برنامه‌ریزی مناسب برگزار می شود تا در کنار حفظ سلامت مردم، اقتصاد مبلمان استان همدان رونق یابد.

گلی پور درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار می بندیم و به همین دلیل استفاده از اپلیکیشن ماسک در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در صورتی که با استفاده از اپلیکیشن ماسک سلامت بازدید کننده‌ها مورد تایید قرار نگیرد از ورود آنها به نمایشگاه جلوگیری می‌کنیم.

وی گفت:  نمایشگاه از امروز ۲۱  دی ماه تا ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای مراجعه کنندگان است.

کد خبر: ۶۶٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha