۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
ایستگاه سوختگیری فرودگاه پارس آباد اجرایی می‌شود
فرماندار پارس آباد:

ایستگاه سوختگیری فرودگاه پارس آباد اجرایی می‌شود

اردبیل- امامی، فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تلاش می‌کنیم تا نسبت به تجهیزات مناسب و راه اندازی ایستگاه سوختگیری فرودگاه پارس آباد اقدام کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنیم.

ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از دغدغه های اهالی احداث بزرگراه در محور پارس آباد به سربند و سربند به مشگین شهر است که بعد از سال ها انتظار این پروژه شکل عملیاتی به خود گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و مدیران استانی در تحقق این مطالبه به حق مردم منطقه تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی مسئولان روند مطلوبی را در ایجاد زیرساخت های توسعه ای در قطب کشاورزی منطقه شاهد باشیم.

فرماندار پارس آباد گفت: تلاش می شود تا بزرگراه پارس آباد به سه راه سربند به طول ۲۰ کیلومتر در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد و در فاز بعدی نیز از سربند به مشگین شهر کار اجرایی پروژه سرعت بگیرد.

امامی افزود: قطعا در فازبندی تعیین شده پروژه بزرگراهی در این منطقه به سرانجام می رسد تا مشکلات و نارسایی هایی که در حوزه زیرساختی و تسهیل در عبور و مرور و ایمنی در این محدوده وجود دارد، رفع شود.

وی ضرورت تدارک و تأمین زیرساخت مناسب را در این شهرستان برای اهالی پرتلاش منطقه یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار احداث این بزرگراه تجهیز ایستگاه سوختگیری فرودگاه پارس آباد و همچنین احداث بارانداز ریلی از محورهای توسعه زیرساختی در این شهرستان به حساب می آید.

امامی اضافه کرد: تلاش مسئولان استانی و شهرستانی بر این است تا در یک چشم انداز امیدبخش ارتقا شاخص های توسعه ای در شهرستان پارس آباد رقم بخورد تا مطالبه به حق مردم تحققی عینی پیدا کند.

کد خبر: ۶۶٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha