۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
۲۹ پرونده تخلف حوزه حمل و نقل راه و مسافر استان سمنان تشکیل شد
رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

۲۹ پرونده تخلف حوزه حمل و نقل راه و مسافر استان سمنان تشکیل شد

سمنان- رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و باربری به صورت مستمر خبر داد و گفت: ۲۹ پرونده تخلف در سطح استان تاکنون با نظارت‌های صورت گرفته تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد عرفانی‌تبار عصر یکشنبه در نشست کمیسیون ماده ۱۱ استانی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه بیان کرد: ۲۹ مورد تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در راه‌های برون شهری رسیدگی شده است، بیان کرد: ارتقای حمل و نقل محور اصلی این بازرسی‌ها و نظارت است.

وی افزود: احکام قانونی لازم برای برخورد با این رانندگان متخلف در سطح استان سمنان صادر شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ادامه داد: عمده تخلفات رسیدگی شده در بخش کالا شامل حمل بار بدون بارنامه، دریافت کرایه اضافه، عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی است.

عرفانی‌تبار افزود: عمده تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل مسافر شامل عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم دریافت صورت وضعیت و عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی بوده است.

وی درباره محور و هدف اصلی این نوع برخوردها گفت: برخورد با رانندگان متخلف به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات انجام می‌شود.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین گفت: چهار هزار و ۷۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالا و یک هزار و ۳۵۰ راننده در بخش حمل و نقل مسافر استان سمنان فعالیت دارند

کد خبر: ۶۶٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha