۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
میزان هدررفت آب در شبکه آبرسانی شهری استان ایلام ۲۱ درصد است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

میزان هدررفت آب در شبکه آبرسانی شهری استان ایلام ۲۱ درصد است

ایلام- تیموری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: میزان هدررفت آب در شبکه آبرسانی شهری استان ۲۱ درصد و در مناطق روستایی ۲۹ درصد است.

نورالله تیموری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: میزان هدررفت آب به دلیل فرسودگی خطوط انتقال آب صورت می گیرد که در حال حاضر میزان هدررفت آب در شبکه آبرسانی شهری استان ۲۱ درصد و در مناطق روستایی ۲۹ درصد است.

وی گفت: برای جلوگیری از هدررفت آب در مناطق روستایی و شهری استان ایلام بخش عظیمی از شبکه های فرسود انتقال آب در حال اصلاح است.

تیموری با اشاره به اینکه یکی از معضلات بخش آب در استان ایلام انشعابات غیرمجاز است، افزود: با تشکیل گروه پایش توسط شرکت آب و فاضلاب استان و با همکاری دادگستری استان مصمم به برخورد با انشعابات غیرمجاز در استان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان کرد: در این راستا گروه های پایش با بررسی منازل، افراد متخلف را به دستگاه قضائی معرفی کرده اند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۱۹ شهر استان ایلام با جمعیت ۴۳۰ هزار نفر تحت پوشش آب شرب سالم و بهداشتی هستند و خوشبختانه چالش در حوزه آبی در مناطق شهری استان وجود ندارد.

تیموری اضافه کرد: از ۵۵۵ روستای استان ایلام با جمعیت ۱۶۹ هزار نفر، ۴۹۸ روستا با جمعیت ۱۶۷ هزار نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند.

کد خبر: ۶۶٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha