۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مجوز فروش فوق العاده ۱۵ درصدی برای صنف پوشاک کرج صادر شد| استقبال از طرح های حمایتی تولیدات
برای جبران خسارت و رکود بازار؛

مجوز فروش فوق العاده ۱۵ درصدی برای صنف پوشاک کرج صادر شد| استقبال از طرح های حمایتی تولیدات

کرج- صدیق، رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به رکود بازار پوشاک بعد از شیوع کرونا گفت: با رایزنی مجوز فروش فوق العاده برای واحدهای صنفی پوشاک گرفته شد و تاکنون ۲۰۰ واحد برای فروش فوق العاده ۱۵ درصدی مجوز گرفته اند.

میراسماعیل صدیق در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا واحدهای صنفی پوشاک آسیب اقتصادی زیادی دیدند. بازار شب عید، تابستان و به دنبال آن بازار زمستان به دلیل کاهش رفت و آمد، دید و بازدید و مراسم ها از رونق افتاد و این صنف به ویژه واحدهای استیجاری زیان زیادی دیدند.

صدیق افزود: به منظور جبران بخشی از این ضرر و زیان به نفع کسبه و همچنین نفع خریداران، طرح سراسری فروش فوق العاده ۱۵ درصدی را پیشنهاد داده و مجوز این طرح را گرفتیم.

وی با بیان اینکه یک هفته از شروع صدور مجوز گذشته و استقبال از این طرح خوب بوده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ واحد صنفی برای فروش فوق العاده مجوز دریافت کردند و متقاضیان دیگر نیز می توانند برای گرفتن مجوز و فروش فوق العاده اقدام کنند.

نصب تخفیف بالاتر از ۱۵ درصد تخلف است
رئیس اتحادیه پوشاک کرج تاکید کرد: ارائه نصب تخفیف بالاتر از ۱۵ درصد توسط واحدهای صنفی تخلف محسوب می شود و کسبه فقط مجاز به ارائه و فروش اجناس با ۱۵ درصد پایین تر از نرخ متعارف اولیه هستند.

صدیق گفت: به همه واحدهای صنفی تاکید شده که فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های وزارت بهداشت باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه در این فروش فوق العاده هم کسبه و هم خریداران رضایت دارند، افزود: اجناس زمستانی باقی مانده با تخفیف ویژه فروخته می شود، که هم کسبه و هم خریدار از آن منتفع می شوند.   

 صدیق اظهار کرد: هیئت مدیره و رئیس اتحادیه پوشاک کرج از همه طرح ها و برنامه هایی که از طرف هر مجموعه ای به عنوان حمایت از تولید داخلی پیشنهاد شود، استقبال می کنند و برای آن جلسه گذاشته و بررسی می شود.

وی با بیان اینکه طرحی از جانب یکی از هنرمندان سینمای کشور در راستای حمایت از تولید داخلی و برند سازی به ما داده و در این راستا اقدام شد، افزود: اتحادیه آمادگی همکاری با دانشگاه ها، هنرمندان و هر شخص یا دستگاهی که برای حمایت از تولید داخلی طرح و برنامه ای ارائه دهد، پیش قدم شده و همکاری و حمایت می کند.

کد خبر: ۶۶٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha