۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۵۷۰ تن روغن خوراکی در کردستان توزیع شد
رییس اداره بازرگانی سازمان صمت کردستان: 

۵۷۰ تن روغن خوراکی در کردستان توزیع شد

کردستان- سمیعی، رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۵۷۰ تن روغن خوراکی اعم از جامد و مایع در استان توزیع شد.

طاها سمیعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۵۷۰ تن روغن خوراکی جامد و مایع توسط چهار شرکت توزیع در بسته‌های مختلف از ابتدای آذر ماه سال جاری تاکنون در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سهمیه ۵۸۱ تن دیگر روغن خوراکی از طریق شرکت بازرگانی دولتی به کردستان اختصاص پیدا کرده که در حال حمل به استان است.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اختصاص سهمیه ۴۰۱ تُنی شکر به استان خبرداد و گفت: از این میزان تاکنون ۲۰۰ تن آن با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان در حال توزیع است.

سمیعی با اشاره به اینکه ۳۶۵ تن شکر مورد نیاز زنبورداران استان هم تامین شده است، یادآور شد: ۲۰۱ تن شکر برای فروشگاه های زنجیره اس استان هم اختصاص یافته است که در حال پیگیری برای جذب آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه محموله لاستیک خودرو که با ارز ۴۲۰۰ تومان خریداری شده بود از گمرک ترخیص شده است، گفت: ۱۱ هزار و ۷۸ حلقه از این لاستیک به استان اختصاص پیدا کرده است.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: هشت هزار و ۵۷۵ حلقه لاستیک سنگین ونیمه سنگین از تولیدات داخلی کشور هم دراستان توزیع شده است.

کد خبر: ۶۶٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha