۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
گازرسانی به روستاهای کجور نیازمند ۲۸۰ کیلومتر لوله گذاری است
سرپرست شرکت گاز مازندران:

گازرسانی به روستاهای کجور نیازمند ۲۸۰ کیلومتر لوله گذاری است

نوشهر- امیر تیموری، سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به روستاهای کوهستانی بخش کجور نوشهر نیازمند ۲۸۰ کیلومتر لوله گذاری است.

حمزه امیر تیموری در گفتگو با خبرنگار بازار بااشاره به اجرای طرح گازرسانی به روستاهای کوهستانی بخش کجور نوشهر اظهار داشت: برای اجرای این طرح، خط لوله گاز از ونوش نوشهر تا کدیر کشیده می شود.

وی ۲۸۰ کیلومتر لوله گذاری را از جمله نیازهای طرح گازرسانی به روستاهای بخش کجور بیان کرد و گفت: از مجموع این میزان ۴۴ کیلومتر در قالب لوله های ۲۰ اینچی باید صورت گیرد.

سرپرست شرکت گاز مازندران درباره روند اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای بخش کوهستانی کجور نوشهر گفت: در حال حاضر مسیریابی اجرای پروژه مشخص شده و بزودی فاز اول عملیاتی آن آغاز می شود.

امیرتیموری اعتبار مورد نیاز برای گازرسانی به روستاهای کوهستانی نوشهر، نور و آمل را بیش از ۹ هزار میلیارد ریال برآورد کرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش مصرف گاز در پی برودت هوا در استان خواستار رعایت صرفه جویی و مدیریت مصرف شد و گفت: از هم استانی ها تقاضا می شود برای رعایت صرفه جویی نسبت به تنظیم دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه اقدام کنند تا امکان بهره مندی از این نعمت برای همه مشترکان و بخش ها فراهم شود.

کد خبر: ۶۶٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha