۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
افزایش ۸۹ درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه های استان اردبیل
نسبت به مدت مشابه سال قبل محقق شد؛

افزایش ۸۹ درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه های استان اردبیل

اردبیل - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بازدید گردشگران خارجی از موزه های استان طی یازده ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۹ و هفت دهم درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی بعد از ظهر دوشنبه در سالن سازمان میراث فرهنگی اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: بازدید گردشگران خارجی از موزه های استان طی یازده ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۹ و هفت دهم درصد افزایش یافت.

 وی گفت: در یازده ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۲۴ گردشگر خارجی از موزه های استان بازدید داشتند و این در حالی است که میزان بازدید در مدت مشابه سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۳ نفر است.

فلاحی اظهار کرد: بازدید گردشگران داخلی نیز از موزه‌ها افزایش یافته و از ۲۸۳ هزار و ۱۵۵ نفر در سال گذشته به ۳۹۰ هزار و ۶۰۴ نفر در سال جاری افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش بازدید گردشگران داخلی ۳۷.۹ درصد است، بیان داشت: در یازده ماه سال جاری ۴۰۲ هزار و ۹۶۲ نفر از موزه‌ها بازدید داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته میزان بازدید از موزه‌ها ۲۸۹ هزار و ۷۴۷ نفر است.

به گفته فلاحی مجموع بازدید گردشگران داخلی و خارجی از موزه‌ها طی یازده ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۹.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۶٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha