۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
پیشرفت اقتصادی کشور در گرو حمایت و تقویت بخش خصوصی است
استاندار آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت اقتصادی کشور در گرو حمایت و تقویت بخش خصوصی است

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی از اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات حوزه تولید و صنعت خبر داد و گفت: پیشرفت اقتصادی کشور در گرو حمایت و تقویت بخش خصوصی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه‌ای با مدیران استان و فعالان بخش خصوصی شهرک عالی نسب تبریز، با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی تولیدکنندگان و صنعتگران در شرایط تحریم اظهار داشت: پیشرفت و عظمت روزافزون واحدهای تولیدی و صنعتی استان، افتخارآفرین است.

وی افزود: مجموعه‌هایی همچون کاشی تبریز نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استانداردهای بین‌المللی، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می‌افزایند.

پورمحمدی با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی استان در شرایط کنونی ادامه داد: این قشر، سربازان اصلی کارزار و میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی دشمنان هستند و در برهه‌های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانیده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان خواست که نسبت به معرفی اقدامات،دستاوردهای موفق و محصلات تولیدی خود به عموم مردم،اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

پورمحمدی اظهار داشت: معرفی محصولات باکیفیت داخلی، آشنایی و رغبت مردم را نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی افزایش داده و روز به روز بر تعداد جوانان شاغل در کارخانجات می‌افزاید.

کد خبر: ۶۶٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha