۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
فروشگاهی برای برندهای داخلی/ ۷۰۰ نفر اشتغالزایی شد
افتتاح وال مارکت در کرج

فروشگاهی برای برندهای داخلی/ ۷۰۰ نفر اشتغالزایی شد

کرج- شعبه وال مارکت کرج با اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم افتتاح شد و این شعبه عرضه کالاهای ایرانی را در دستور دارد.

مدیرعامل شرکت آتیه فرزندان وطن «با برند تجاری وال مارکت» در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: این شعبه با ۱۶ هزار قلم کالای ایرانی باکیفیت و قیمت مناسب آماده سرویس دهی به مردم منطقه عظیمیه و دیگر نقاط کرج است.

«پژمان طیار» با بیان اینکه این مجموعه فروش اینترنتی محصولات را هم شروع کرده گفت: مشتریان می توانند سفارش اینترنتی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

طیار افزود: بیشترین میزان سهم صندوق و قفسه ها را تولیدات داخلی دارند که در این شعبه نیز با قیمت و بهای تمام شده پایین می توانیم اقلام را تحویل مردم کرج دهیم.

طیار در خصوص سرمایه گذاری این شعبه گفت: این شعبه با حدود ۵۰ میلیارد سرمایه گذاری به بهره برداری رسید و تا ۱۰ روز آینده نیز در منطقه حصارک شعبه دیگر وال مارکت افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر کرج در شهرستان های مازندران، تبریز و مشهد نیز در حال توسعه هستیم، افزود: با راه اندازی این شعبه برای ۲۰۰ نفر مستقیم و حدود ۵۰۰ شغل غیرمستقیم از نانوایی گرفته تا تامین و توزیع، ترانسپورت و لجستیک در کرج اشتغالزایی کردیم.

 مدیرعامل شرکت آتیه فرزندان وطن گفت: با افتتاح هر ۱۰ هزار متر برای ۱۵۰۰ شغل مستقیم و ۳ هزار شغل غیر مستقیم می توانیم ایجاد اشتغال کنیم.

کد خبر: ۶۶٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha