۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مجلس در جنگ اقتصادی با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می‌کند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجلس در جنگ اقتصادی با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می‌کند

نیک زاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام توان از فعالان بخش خصوصی که در خط مقدم مبارزه با حربه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به اقتصاد کشور قرار دارند، حمایت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت،  علی نیک زاد امروز پنج شنبه، ۱۸ دی ماه با حضور در چهل و هشتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق تعاون و بازرگانی استان یزد، گفت: استان یزد را استانی با مردمانی فهیم، عاقل و بسیار سختکوش می‌شناسیم، از این رو باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد ورود کرده و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در حال حاضر در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که باید گفت بخش خصوصی در خط مقدم این جنگ قرار دارد که به طور نمونه در حوزه انتخابیه اینجانب ۷۰ هزار بیکار وجود دارد که وظیفه است در جهت رفع مشکلات آنها قدم برداشته شود، بنابراین باید نتیجه گرفت برای اشتغالزایی باید از بخش خصوصی حمایت کرد.

وی افزود: اقتصاد ما دولتی و دولتی‌محور است و نگاه چندانی به امر تولید ندارد. اقداماتی که شما به عنوان فعالان بخش خصوصی انجام می‌دهید ارزش دوچندان دارد زیرا به جای سپردن پول‌هایتان به بانک‌ها به امر تولید و اشتغال توجه دارید و در جهت رونق تولید و پیشرفت کشور قدم برمی‌دارید که جای تقدیر دارد.

نیکزاد ثمرین بیان کرد: شما فعالان بخش خصوصی در خط مقدم مقابله با دشمنی‌های استکبار قرار دارید که همواره تلاشتان رفع فقر، کمک به اقشار محروم، اشتغالزایی و رونق تولید است و تلاش می‌کنید که بیکاران بسیاری را به شغل رسانده و اشتغالزایی کنید که این اقدامات شما ستودنی و قابل تقدیر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم حمایت از بخش خصوصی است در حالی که موانعی وجود دارد که باید برطرف شود لذا در این خصوص دولت و مجلس تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع و مشکلات قرار داده تا بخش خصوصی بدون دغدغه به فکر امر تولید و صادرات باشد.

وی ادامه داد: باید اعتماد مردم را جلب کرد تا بتوانیم سرمایه های مذکور را به سمت تولید بکشانیم که این کار اقدام عملی می‌خواهد و باید تلاش جهادی صورت گیرد تا در جنگ اقتصادی تمام عیار پیروز شویم چرا که حربه دشمن و هدف آنها ضربه زدن به توان داخلی و تولید داخل است.

نیکزاد ثمرین یادآور شد: باید اختیارات به استان‌ها تفویض شود تا موانع تولید برطرف گردد چرا که با از بین بردن یا کاهش دادن بروکراسی اداری بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، مجلس آماده است تا کمک کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما بارها به دولت اعلام کرده‌ایم که مجلس آماده است در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دولت را کمک کند لذا از دولت تقاضا می‌شود که به این نکته توجه جدی داشته باشد.

نیکزاد ثمرین در پایان اظهار کرد: مجلس در تلاش است تا با تمام دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات و مسائل مربوط به امر تولید و صادرات همکاری‌های لازم را داشته و در جهت رفع آنها قدم بردارد.

بر اساس این گزارش، در این نشست فعالان بخش خصوصی ضمن تقدیر و تشکر از حضور نایب رئیس مجلس در استان یزد به بیان مشکلات و مسائل موجود در امر تولید و صادرات پرداخته و از نایب رئیس مجلس درخواست پیگیری و رفع مشکلات موجود را داشتند.

کد خبر: ۶۶٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha