۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مجوز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر اخذ شد
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

مجوز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر اخذ شد

همدان - آزادیخواه، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از اخذ مجوز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: جانمایی زمین این نیروگاه در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار بازار از در دستور کار قرار گرفتن ناحیه صنعتی خیاطی ازندریان و توافق شرکت شهرک‌های صنعتی با شورای اسلامی شهر و شهرداری ازندریان برای واگذاری زمین این ناحیه صنعتی خبر داد.

وی با بیان اینکه تکمیل مجتمع آبرسانی علی آباد با صرف هزینه‌ای بین هفت تا ۱۰ میلیارد تومان نیز در برنامه قرار گرفهت است، گفت: مجوز احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر اخذ شده و جانمایی زمین این نیروگاه در دستور کار است.

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد

نمانیده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان اشاره کرد و گفت: ۲۰ هکتار به وسعت شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد اضافه می شود.

حجت الاسلام آزادیخواه تعیین تکلیف و تکمیل طرح گردشگری شهر زیرزمینی سامن در جلسه کارشناسی و تفاهم‌نامه واگذاری آن به شهرداری برای رساندن این طرح به نتیجه نهایی را مورد اشاره قرار داد و از اتمام پروژه آبرسانی آب شرب از سد کلان به شهر ملایر خبر داد و گفت: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه از رهاوردهای سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به ملایر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان به ایجاد یک واحد بسته‌بندی محصولات انگور و شیره به عنوان یکی از مصوبات سفر معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری به ملایر اشاره و احداث آن را در حوزه برندسازی و مدل شهرستانی، کاری بزرگ در حوزه انگور و مشتقات آن عنوان کرد.

وی گفت: اعتبار مورد نظر این طرح دیده شده و برای اجرایی شدن آن باید بخش خصوصی اعلام آمادگی کند.

فعالیت ۶۰ واحد تولید خیارشور در شهرک صنعتی سامن
حجت الاسلام آزادیخواه همچنین فعالیت ۶۰ واحد تولید خیارشور در شهرک صنعتی سامن را ظرفیتی ویژه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه این واحدها تاکنون تسهیلاتی نگرفتند، پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا تسهیلات مورد نیاز را برای واحدهای خیارشور اخذ کنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه در خصوص راه‌اندازی شهرک صنعتی ازندریان نیز گفت: برای ساخت این شهرک زمینی به مساحت نج هکتار در دامنه کوه تعیین شده و کشاورزان خواستار اجرای آن به صورت مشارکتی هستند.

نمانیده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد اجرای این شهرک صنعتی مانع قانونی نداشته باشد ضمن اینکه راه‌اندازی این شهرک صنعتی خواسته مردم منطقه است.

کد خبر: ۶۶٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha