۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
۲ هزار و ۶۳۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قزوین تأیید صلاحیت شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

۲ هزار و ۶۳۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قزوین تأیید صلاحیت شدند

قزوین-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون شرایط ۲ هزار و ۶۳۵ نفر از متقاضیان کارگری و بازنشسته استان پس از استعلام از سامانه‌های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارتخانه ویژه کارگران بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف، مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آنها کامل شده باشد.

وی افزود:در این راستا مهلت افتتاح حساب جهت واریز مبلغ آورده اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن که جامعه هدف وزارتخانه شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار هستند تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شده است.

گروسی گفت: با توجه به احراز شرایط متقاضیان در این طرح چنانچه این متقاضیان موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده‌اند در فرصت باقی مانده باید برای تکمیل موجودی اقدام کنند.

 وی با اشاره به تسهیلات ویژه برای کارگران در طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: طبق تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با راه و شهرسازی فارغ از تمام امتیازات و تسهیلات ارائه شده در طرح مسکن ملی، امتیازات ویژه و تسهیلات خاصی به کارگران داده شده است تا کارگران با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش کنند.

کد خبر: ۶۵٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha