۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
۴۲۰ میلیارد تومان برای آبرسانی در ایلام هزینه شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

۴۲۰ میلیارد تومان برای آبرسانی در ایلام هزینه شد

ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در چند سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان برای آبرسانی در مناطق مختلف ایلام هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام، نورالله تیموری اظهار کرد: از ۵۵۵ روستای استان ۴۹۸ روستا تحت پوشش آب بهداشتی و سالم بوده و روستاهای باقی مانده طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌های آتی از پوشش آب بهداشتی پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: در بحث شاخص های بهره مندی در حوزه شهری و در بحث آبرسانی حائز شاخص ۱۰۰ درصد و شاخص جامعه روستایی ۸۰درصد رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۱۰هزار مشترک در سطح استان وجود داردکه از این تعداد ۱۵۲ هزار مشترک شهری و ۵۸ هزار آن مشترک روستایی هستند.

تیموری بیان کرد:‌ درچند سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به استان اختصاص یافته که از این میزان ۱۸۰ میلیارد تومان در حوره شهری و ۲۴۰ میلیارد تومان نیز در روستاها هزینه شده است.

وی افزود: تکمیل پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی و دهلران، اصلاح سرچشمه و خط انتقال چشمه گل گل ملکشاهی، پروژه آب شیرین ملکشاهی، آبرسانی به پایانه مرزی مهران، آبرسانی به ۷۰ روستا در قالب مجتمع های آبرسانی از جمله مهمترین طرح های اجرایی در این مدت بوده است.

کد خبر: ۶۵٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha