۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
پرداخت ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان به راه آهن اردبیل
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل خبر داد

پرداخت ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان به راه آهن اردبیل

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در رایزنی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن اردبیل-میانه پرداخت شود.

داوود شایقی در گفت‌وگو با بازار، اظهار کرد: در دیدار اخیر استاندار اردبیل با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار شد بدون محدودیت اعتبار راه آهن تا مرحله تکمیل و افتتاح این خط ریلی تامین و تزریق شود تا در سال آینده شاهد افتتاح این پروژه زیربنایی در استان اردبیل باشیم.

وی بیان کرد: باپرداخت ماهانه ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه آهن اردبیل مجموع پرداختی‌ها به این پروژه تاپایان سال از منابع مختلف به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

شایقی خاطر نشان کرد: برای راه آهن اردبیل علاوه بر بودجه سالانه ملی از محل سفر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و فاینانس داخلی بانک ملی اعتبارات خوبی پرداخت شده و یا در مرحله پرداخت است.

وی با قدردانی از مدیر عامل بانک ملی در پرداخت اعتبارات مصوب برای این پروژه زیربنایی گفت: هفته گذشته آخرین پرداختی بانک ملی به میزان ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شد.

شایقی در ادامه بیان کرد: در دیدار استاندار اردبیل با نوبخت مقرر شد مازاد درآمد استان تا آذرماه پرداخت شود تا در توسعه و عمران استان هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردببل به سایر دستاورد این نشست اشاره کرد و افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه قول دادند تا تخصیص اعتبار برای پروژه‌های سال جهش تولید استان اردببل انجام شود.

شایقی اظهار امیدواری کرد تا در هفته‌های آینده این مصوبات شکل اجرایی به خود گرفته و وعده نوبخت در پرداخت اعتبارات تحقق پیدا کند.

کد خبر: ۶۵٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha