۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
فولکس واگن در صدد توسعه خودروهای «خودران» و الکتریکی

فولکس واگن در صدد توسعه خودروهای «خودران» و الکتریکی

شرکت خودروسازی فولکس واگن برای توسعه هر چه بیشتر خودروهای «خودران» و الکتریکی برنامه ریزی و اقدام به استخدام «الکه تمه» به عنوان سرپرست واحد انرژی این مجموعه کرد.

بازارِ گروه خودرو: فولکس واگن، به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی جهان شناخته می شود که در میان تمامی خودروسازهای جهان، بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را در بخش تحقیق و توسعه هزینه می‌کند.

در همین راستا مدیران این شرکت برای توسعه واحدهای انرژی خودروسازی اقدام به استخدام «الکه تمه» به عنوان سرپرست واحد انرژی این مجموعه کردند.

«الکه تمه» که سابقه فعالیت در شرکت برتر RWE آلمان را در کارنامه خود به ثبت رسانده به عنوان رئیس بخش تازه تأسیس انرژی و شارژ خودروهای الکتریکی استخدام شده است.

اقدام تمه آخرین تصویر از همگرایی فزاینده بخش های خودران و انرژی در میان رونق مورد انتظار تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی است.

فولکس واگن در راستای استخدام این مدیر جدید اعلام کرد: تمه مسئول جمع آوری و مدیریت فعالیت های گروهی موجود در زمینه های انرژی، خدمات شارژ، تجهیزات شارژ و زیرساخت های شارژ در همه برندهای خودرویی خواهد بود.

توماس اشمال، عضو هیئت مدیره فولکس واگن در بیانیه ای گفت: با الکه تمه، ما یک متخصص ثابت در زمینه انرژی و شارژ شرکت خود را به دست آوردیم.

گفتنی است شرکت خودروسازی فولکس واگن توانسته است در در ژانویه ۲۰۱۷ با سبقت گرفتن از رقیب ژاپنی خود، تویوتا، به پرفروش‌ترین خودروساز جهان تبدیل شود.

کد خبر: ۶۵٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha