۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
 ۵۳۳ میلیارد ریال جریمه واحدهای صنفی متخلف گلستان
معاون بازرسی صمت استان گلستان خبر داد:

 ۵۳۳ میلیارد ریال جریمه واحدهای صنفی متخلف گلستان

گرگان- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تعیین ۵۳۳ میلیارد ریال جریمه برای ۳۵۸ واحد صنفی متخلف گلستان در آذرماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: حضور تاًثیرگذار بازرسان درسطح بازار، تشدید طرح‌های نظارتی، اجرای گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط، عاملی مؤثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است.

وی افزود: براساس آمار دریافتی ۴۷۷ مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در آذر ماه سال ۱۳۹۹ به ستاد خبری این سازمان گزارش شده که از این تعداد ۴۰۴ مورد از گزارشات مربوط به عرضه کالا و ۷۳ مورد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است 

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به انواع نان، حمل و نقل برون شهری و روغن مایع و غیره است.

وی اضافه کرد: بیشترین آمار تشکیل پرونده تخلف و بیشترین آمار ارزش ریالی پرونده‌های تخلفات مکشوفه مربوط به مرکز استان است.

اصغری با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه با ارائه گزارشی از آمار پرونده‌های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در این ماه افزود: طی آذر ماه سال جاری تعداد چهار هزار و ۷۸۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در سطح استان انجام شده که در این بررسی‌ها تعداد ۳۵۸ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحدها به ارزش بیش از ۵۳۳ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رأی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

کد خبر: ۶۵٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha