۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
لزوم تغییر تعرفه های جدید نظام مهندسی ساختمان یزد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تاکید کرد

لزوم تغییر تعرفه های جدید نظام مهندسی ساختمان یزد

یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به اعلام تعرفه‌های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، گفت: تعرفه‌های جدید نظام مهندسی ساختمان مورد تایید نیست و توجیه ندارد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری یزد، ‌محسن صادقیان با بیان اینکه تعرفه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مورد تائید نیست، بیان‌داشت: در شرایطی که تعرفه‌های نظام مهندسی ساختمان در کمیته چهار نفره در دست بررسی است، اعلام تعرفه‌ها از سوی سازمان خلاف عرف بوده و مورد تایید نمی‌باشد؛ لازم است سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان نسبت به ابطال تعرفه‌های جدید اقدام‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه با اشاره به اینکه تعرفه های نظام مهندسی باید متناسب با ارائه خدمات مناسب از سوی سازمان نظام مهندسی باشد، افزود: موضوع لغو تعرفه های جدید چند روز پیش از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به سازمان ابلاغ شده ولی سازمان به آن توجهی نکرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که خدمات مربوط به نظام مهندسی کیفیت مناسبی ندارد و به همین دلیل مردم نسبت به مهندسین نظام بی اعتماد شده اند و همچنین در شرایط حال حاضر کشور، افزایش تعرفه آن ‌هم به میزان ۷۰ درصد هیچ گونه توجیهی ندارد و این افزایش تعرفه باعث افزایش تخلف سازی و ساخت و ساز بدون پروانه در استان خواهد شد.

صادقیان اظهار کرد: تعرفه های جدید در چند روز آینده از سوی کمیته چهار نفره ابلاغ می‌شود.

کد خبر: ۶۵٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha