۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
میزان در آمد مالیات بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی ۵۳ درصد افزایش داشته‌است
نسبت به سال گذشته؛

میزان در آمد مالیات بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی ۵۳ درصد افزایش داشته‌است

اراک- مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: میزان در آمد مالیات بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی نسب به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته‌ است.

اسماعیل حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص صادرات کالاها از گمرک استان مرکزی اظهار داشت: انواع هیدروکربورها، شمش، پلی اتیلن سنگین، میلگرد آجدار، آبمیوه و رانی، پلی اتیلن سبک خطی، تینر فوری،  شیشه،  انواع بلور و پلی پروپیلن از جمله عمده کالاهای صادر شده از این استان بوده‌ است.

وی ارزش کالاهای صادر شده از گمرک های این استان را  ۹۱۸ میلیون و ۹۲۳ هزار  دلار اعلام کرد و بیان داشت: کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه،  پاکستان و امارات متحده عربی مقصد کالاهای صادر شده بودند.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی میزان واردات به استان مرکزی را ۱۶۶ هزار و ۸۹۹ تن کالا به ارزش ۴۳۱ میلیون و۴۵۴ دلار اعلام کرد و بیان داشت: واردات این کالاها به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب ۱۷ و ۲۵ درصد افزایش یافته‌ و این کالاها از مبدا ۵۶ کشور جهان از جمله چین، ترکیه، آلمان، امارات متحده عربی  و هند به استان مرکزی وارد شده‌ اند.

حسینی درآمد ملی و استانی گمرکات استان مرکزی از ابتدای سال‌جاری تا کنون را  ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۹۰۱ میلیون  ریال اعلام کرد و گفت:   این رقم نسبت به سال گذشته  ۶۹ درصد رشد داشته و میزان درآمد مالیات بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی در این مدت یک هزار و ۷۲۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه قبل ۵۳ درصد افزایش داشته‌است.

کد خبر: ۶٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha