۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر افتتاح شد

دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر - آیین افتتاح دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف استان در جهاد دانشگاهی استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از جهاد دانشگاهی بوشهر، علی احمدی‌زاده مجری طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر گفت: هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده و پس از تکمیل مدارک و دسته بندی نیازسنجی شده‌اند.

وی افزود: این طرح در ۳۱ استان و بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت کار اجرا شده است که ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر را در سال جاری پوشش خواهد داد و سهمیه استان بوشهر نیز ۱۵۰۰ نفر است که ما توانسته‌ایم بیش از ظرفیت اقدام به نام نویسی کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: مشکل مشاغل خانگی عدم شناخت و اتصال به بازار برای فروش محصولات بوده است که ما مشکل اتصال به بازار و ایجاد درآمد پایدار را تا حدود زیادی حل کرده‌ایم. آموزش‌ها و ایجاد اشتغال بازار محور بوده و به دنبال ایجاد بازار پایدار هستیم به گونه‌ای که این فرایند معکوس شده و از بازار به سمت آموزش پیش می‌رویم.

احمدی‌زاده تاکید کرد: شبکه سازی در کشور صورت گرفته و با طراحی سایت و اخذ سفارش، محصولات به بازار عرضه می‌شود. سهمی از فروش در بازار تعیین شده و برندسازی نیز صورت می‌گیرد. تمامی مراحل از مشاوره، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و در انتها اتصال به بازار و ایجاد درآمد پایدار در قالب کسب و کار مستقل در این طرح انجام می‌شود.

کد خبر: ۶۵٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha