۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۷۰۰ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای مازندران نیاز است
مدیرکل راهداری مازندران:

۷۰۰ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای مازندران نیاز است

ساری- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در استان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

به گزارش بازار به نقل از راهداری مازندران، عباسعلی نجفی اظهار داشت: ۶۰ هزار تن نمک و ماسه برای عملیات یخ زدایی جاده های برفگیر مازندران جهت عملیات برفروبی در سال جاری دپو شد درحالی که سالانه حدود ۳۰ هزار تن نمک و به همین مقدار ماسه برای عملیات یخ زدایی در محورهای کوهستانی و برفگیر کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر و محورهای فرعی و مناطق برفگیر شرق مازندران، گلوگاه، بهشهر، نکا و مناطق غرب مازندران رامسر، تنکابن، عباس آباد نوشهر و دیگر مناطق به مصرف می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به بارش برف و باران اواخر سال ۹۷ و اوایل ۹۸ و خسارت سنگین وارده به راه های استان گفت: در سال ۹۸ تعداد ۲۱۹ نقطه پر تصادف شناسایی که ۱۶۵ مورد آن رفع شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با بازبینی و بررسی های مجدد ۵۳ نقطه حادثه خیز دیگر نیز شناسایی شد و هم اکنون ۱۰۷ نقطه پر تصادف در سطح استان وجود دارد که تا پایان سال مشکل ۳۵ نقطه  مرتفع خواهد شد و برای رفع این ۳۵ نقطه پر تصادف حداقل ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه ۴۵ دوربین نظارت تصویر و ۱۰۵ دوربین ثبت تخلف در راه های استان نصب شده است اظهار امیدواری کرد که کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن برای پنجمین سال پیاپی نیز کاهش یابد.

کد خبر: ۶۵٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha