۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی رها نشود
استاندار خراسان شمالی:

پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی رها نشود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی نباید رها شود و تمام دستگاه‌های اجرایی متولی مسئول پاسخگویی این مصوبات هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستان‌های اسفراین و رازو جر گلان با بیان اینکه بیشترین مصوبات ما در سفرهای شهرستانی در حوزه عمرانی، تملک و دارایی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، افزود: رهاورد سفر اخیر به شهرستان راز و جر گلان تصویب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار بود.

وی بیان کرد: ۳۲ پروژه در حوزه عمرانی و ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری در راز و جر گلان تصویب شد که به توسعه بیشتر این شهرستان کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی عمده‌ترین پروژه‌های عمرانی را در بخش‌های راه، ابنیه و اصلاح محورها عنوان و افزود: اقداماتی از سوی راهداری استان انجام‌شده است.

شجاعی تصریح کرد: همه نوع حمایت، تسهیلات ارزان‌قیمت و بهترین شرایط واگذاری زمین را در اختیار سرمایه‌گذار فوق قرار می‌دهیم مشروط به اینکه خود سرمایه‌گذار هم پیگیر صد درصد امور باشد.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات سفرهای شهرستانی باید توسط خود فرمانداران مورد پیگیری قرار گیرد، اظهار داشت: همچنین تشخیص پروژه‌های اولویت‌های هر شهرستان‌ها نیز حائز اهمیت است و در این مسیر زمان و اتمام پروژه‌ها باید لحاظ شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین به موضوع سرمایه‌گذاری در شهربازی اسفراین اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به درخواست خود سرمایه‌گذار فسخ قرارداد خواهد شد و تا اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ تمام خسارات مربوطه از سوی شهرداری پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۶۵٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha