۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
قیمت مسکن به زودی روند نزولی پیدا می‌کند؛ رد پای دلالان در افزایش قیمت فولاد و سیمان
عضو کمیسیون عمران مجلس:

قیمت مسکن به زودی روند نزولی پیدا می‌کند؛ رد پای دلالان در افزایش قیمت فولاد و سیمان

اردبیل- بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با پیگیری‌ها و تلاش مجلس و کاهش قیمت فولاد به پایین‌تر از ۱۰ هزار تومان قیمت مسکن کاهش پیدا می‌کند.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شکسته شدن قیمت مسکن و زمین ارزان قیمت برای دهک‌های پایین جامعه یکی از اولویت‌های اساسی در حال حاضر است که به همین منظور به عنوان یکی از مصالح مورد نیاز و مؤثر در قیمت خانه، قیمت فولاد به کم‌تر از ۱۰ هزار تومان می‌رسد.

وی با اشاره به این که فولاد و سیمان در احداث مساکن جزو پرکاربردترین مصالح است گفت: به همین منظور تمام سعی و تلاش ما برای کاهش قیمت مصالح ساختمانی به خصوص سیمان و فولاد در دستور کار است به طوری که قیمت تمام شده فولاد در کارخانه کم‌تر از ۵ هزار تومان برآورد می‌شود.

بدری ادامه داد: متأسفانه در راستای افزایش قیمت بالا دست سوداگران و دلالان همیشه دخیل است و این که دلالان با قیمتی بالا محصول را به دست مصرف کننده می‌رسانند نشأت گرفته از همین مسئله است که باید از نفوذ دلالان جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار کرد: طرح جهش تولید مسکن به عنوان یکی از طرح‌هایی است که با هدف کاهش قیمت تمام شده برای دهک‌های پایین جامعه در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه این مسئله قیمت تمام شده خانه برای نیازمندان را تا حدودی کاهش داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدواریم در راستای برخورد با دلالان و سودجویان نیز اقدامات بازدارنده و برخورد جدی مبنای کار قرار گیرد تا مختلفان به سزای عملشان برسند.

کد خبر: ۶۵٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      0 0
      یکی نیست از ایشان سوال کند با چه ساز و کاری این کار عملی می شود ؟
    • حسین IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      0 0
      والا ما تا یاد داریم مسئولان همیسه میگن باید ارزان بشه ولی در عمل هیچ اقدامی نمیکنن هروقت میگن باید ارزان بشه برعکس جواب میده هرروز از این حرفا که باید ارزان بشه میزنن در عمل برعکس گرونتر میشه نمیشه هیچی نگن شاید ارزونتر شد میخوان بگن ما به فکر مردم هستیم که مردم هم فکر کنن اره مسئولا هم میدونن که گرونی هست هرچی ما یاد داریم چه تو اخبار چه تو مصاحبه های تلویزیونی همیشه حرف هست عمل نیست