۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۵ خودرو کره‌ای آماده عرضه به بازار آمریکا| «کیاموتورز» لوگوی خود در سال ۲۰۲۱ را تغییر می دهد

۵ خودرو کره‌ای آماده عرضه به بازار آمریکا| «کیاموتورز» لوگوی خود در سال ۲۰۲۱ را تغییر می دهد

«کیا موتورز» در روزهای آینده ضمن به روز رسانی لوگو و شعار خود قصد دارد در سال ۲۰۲۱ ، پنج خودروی جدید را راهی بازار آمریکا کند.

بازار؛ گروه خودرو: «کیا موتورز» در روزهای آینده همزمان با آغاز سال جدید میلادی، لوگو و شعار خود را به روزرسانی خواهد کرد. در سال ۲۰۲۱ نیز محصولات این خودروساز کره ای با لوگو جدید راهی بازار خواهد شد.

کیا موتورز «جنبش الهام بخش» را شعار سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده و شعار سال گذشته نیز «قدرت به شگفتی» بود. شعار جدید در اواخر سال ۲۰۲۰ در سرویس اطلاع رسانی مالکیت معنوی کره ثبت شده است.

پنج خودرو جدید شامل دو خودرو فیس لیفیت و احتمالا سه خودرو با طراحی جدید سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد

البته این تغییرات و به روزرسانی در کیا موتورز فقط به شعار و لوگو منوط نمی‌شود و این خودروساز در سال ۲۰۲۱ پنج خودرو جدید را راهی بازار آمریکا و در همانجا از این محصولات رونمایی خواهد کرد.

بر اساس آنچه شنیده می‌شود، پنج خودرو جدید شامل دو خودرو فیس لیفیت و احتمالا سه خودرو با طراحی جدید است. کیا در تلاش است که سهم بازار خود در آمریکا افزایش و سبب جلب نظر مشتریان بیشتر شود.

آنطور که در ماه های گذشته پیش بینی شده بود، نسخه پلاگین هیبرید کیا سورنتو ۲۰۲۱ در اواخر سال جاری میلادی پا به بازار آمریکا خواهد گذاشت. هرچند که این خودروساز خوشنام کره ای در حال ارتقا و بهبود دو محصول اسپرتیج و نیرو برای بازارهای جهانی است.

باتوجه به این که بازار مینی ون در آمریکا بسیار داغ بوده و مشتریان فراوانی دارد، دو محصول کیا یعنی کارنیوال و سدونا که پیشتر در بازارهای آمریکا حضور داشتند نسخه ۲۰۲۱ را به مشتریان عرضه کنند.

این دو محصول می‌تواند قیمت و بازار خودروهای مینی ون را با تغییر و جهش مواجه کند. احتمالا پنج خودرو مذکور اهداف اصلی این شرکت برای آمریکا باشند.

تغییرات کیا موتورز در آمریکا به لایه های مدیریتی نیز رسیده، این خودروساز برای شعبه آمریکا تصمیم دارد بیل پفر که بیش از سه سال به عنوان معاون عملیات فروش بوده، به زودی به عنوان مدیر اجرایی این برند در آمریکا انتخاب خواهد شد.

کد خبر: ۶۵٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha