۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
هزار و ۴۱۴ ریال؛ سود تلفیقی هر سهم «بترانس»
شرکت ایران ترانسفو خبر داد

هزار و ۴۱۴ ریال؛ سود تلفیقی هر سهم «بترانس»

شرکت ایران ترانسفو در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی شش ماهه، سود هر سهم را یک هزار و ۴۱۴ ریال اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت ایران ترانسفو با سرمایه ۳هزار و ۷۵۰میلیارد ریالی، سود تلفیقی هر سهم را یک هزار و ۴۱۴ریالو  سود هر سهم شرکت اصلی را ۶۲۶ریال عنوان کرد.

«بترانس» در گزارش تلفیقی خود، سود خالص را ۵هزار و ۳۰۱میلیارد ریالی و سود عملیاتی را ۵هزار و ۹۲۷میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین، در گزارش صورت های مالی ۶ماهه شرکت اصلی، سود عملیاتی ۳هزار و ۴۹۷میلیارد ریال و سود خالص آن ۲هزار و ۳۴۷میلیارد ریال اعلام شده است.

این شرکت سود انباشته تلفیقی را ۱۰هزار و ۱۳۵میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی را ۵هزار و ۸۲۹میلیارد ریال عنوان کرد.

«بترانس» در این دوره مالی، مبلغ فروش را ۶هزار و ۲۹میلیارد ریال اعلام کرد و از این محل سود ناخالص یک هزار و ۵۶۷میلیارد ریالی را شناسایی کرد. این شرکت برای ۶ماهه دوم سال نیز مبلغ فروش را ۶هزار و ۴۸۱میلیارد ریال پیش بینی کرده است.

در اهداف «بترانس» به توسعه بازارهای صادراتی، کاهش زمان تحویل و تولید کیفی محصول، کاهش قیمت تمام شده، مدیریت نقدینگی و تنوع محصول اشاره شده است.

این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که ۳ شرکت زیر مجموعه شامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان، شرکت عایق های الکتریکی پارس و شرکت ایران ترانسفو ری جهت ثبت و پذیرش در بازار سرمایه در حال اقدام هستند. در همین راستا کارشناسان شرکت فرابورس ایران از شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان و ایران ترانسفو ری بازدید کرده و شرکت های مذکور منتظر اعلام زمان برگزاری هیات پذیرش هستند. از سوی دیگر عایق های الکتریکی پارس نیز منتظر بازدید کارشناسان شرکت فرابورس ایران است.

از برنامه های مهم دیگر «بترانس» می توان به ثبت افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی شرکت جهت اصلاح ساختار مالی از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی زمین که در ثبت قرار دارد، اشاره کرد؛ همچنین برای برنامه افزایش سرمایه برخی از شرکت های تابعه از محل مطالبات حال شده، سود انباشته و سایر منابع لازم است.

کد خبر: ۶۵٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha