۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
 خط پروازی جدید بین المللی در فرودگاه ساری ایجاد می شود
استاندار مازندران:

خط پروازی جدید بین المللی در فرودگاه ساری ایجاد می شود

ساری- استاندار مازندران گفت: برای توسعه مناسبات با کشورهای حاشیه خط جدید پروازی و بین المللی در فرودگاه ساری ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در جلسه شورای رفع موانع تولید در استانداری مازندران با اشاره به اینکه برقراری پروازهای مستقیم و خارجی به سمت کشورهای هدف سبب توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی می شود، افزود: در این راستا خط پروازی ساری - اکتائو راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: این خط پروازی در راستای توسعه روابط اقتصادی و اجتماعی بین مازندران و منگستائو راه اندازی می شود و ظرفیت این پرواز ۱۰۰ نفره خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برودت هوا بر لزوم صرفه جویی در مصرف سوخت تاکید کرد و گفت: باید برای کاهش مصرف سوخت برنامه ریزی و فرهنگ سازی صورت گیرد.

استاندار مازندران با تاکید براینکه سوخت بخش خانگی به هیچ وجه نباید قطع شود بر لزوم دوگانه سوز شدن سوخت صنایع و بخش تولیدی تاکید کرد و گفت: واحدهای صنعتی نسبت به سوخت جایگزین اقدام لازم را داشته باشند.

حسین زادگان همچنین بر لزوم کاهش مصرف سوخت در بخش دولتی تاکید کرد و گفت: علاوه براین باید اقدام و برنامه ریزی لازم برای مدیریت مصرف انرژی در بخش خانگی صورت گیرد.

کد خبر: ۶۵٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha