۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
انسداد جاده «گنجنامه - تویسرکان» یک تصمیم استانی است
معاون راهداری استان همدان:

انسداد جاده «گنجنامه - تویسرکان» یک تصمیم استانی است

همدان - معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: انسداد جاده «گنجنامه - تویسرکان» یک تصمیم استانی است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان؛ مسعود رستمی گفت: با توجه به اینکه جاده گنجنامه - تویسرکان مسیری صعب‌العبور و بهمن‌خیز است و در زمستان برای جان مردم خطر دارد بنابراین طبق تصمیم راهداری، فرمانداری و پلیس‌راه این جاده بسته شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ سال پیش بهمنی در این مسیر رخ داد که ۳۰ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: بنابراین نمی‌توان ریسک کرد که این جاده برای عبور در زمستان باز باشد.

رستمی با تاکید بر اینکه مردم «خرمدره» و سایر اهالی تویسرکان باید برای تردد از مسیر جایگزین همدان- جوکار - تویسرکان استفاده کنند، اظهار کرد: طولانی شدن مدت زمان سفر بهتر از این است که در جاده‌ای صعب‌العبور و بهمن‌خیز عبور و مرور انجام شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: وقوع بهمن خودروی شاسی بلند و آفرود نمی‌شناسد بنابراین این مسیر همواره از ابتدای پاییز مسدود است و مردم نیز باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر: ۶۵٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha