۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
 ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای کرمانشاه پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای کرمانشاه پرداخت شد

کرمانشاه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعیکرمانشاه، از پرداخت سه هزار و ۲۶۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، حسن عزیزی  در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سه هزار و ۲۶۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای استان پرداخت شده که از این مقدار تسهیلات برای اجرای سه هزار و ۳۴۶ طرح در ۱۴ شهرستان کرمانشاه پرداخت و تاکنون منجر به ایجاد پنج هزار و ۹۳۰ فرصت شغلی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به روستاهای شهرستان کرمانشاه به میزان یک هزار و هفت میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بوده است، گفت: با این تسهیلات ۲۰۸ طرح اجرا و برای ۸۷۱ نفر نیز فرصت شغلی فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روستاییان اسلام آبادغرب نیز با دریافت تسهیلاتی به مقدار ۳۰۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال و هرسین با ۲۹۱ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال به ترتیب در رده های دوم و سوم از نظر جذب بیشترین تسهیلات قرار دارند.

عزیزی افزود: شهرستان اسلام آبادغرب با دریافت این مقدار تسهیلات ۲۰۷ طرح اشتغال‌زا اجرا و ۳۲۰ فرصت شغلی و هرسین نیز ۷۰۸ طرح اجرا و یک هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی همچنین از پیش پذیرش چهار هزار و ۷۷۸ طرح در بانک های کرمانشاه برای دریافت تسهیلاتی به مقدار ۱۱ هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال خبر داد و گفت: پرداخت این تسهیلات می تواند زمینه اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۹ نفر را در روستاهای استان فراهم کند.

عزیزی گفت: تاکنون از این تعداد طرح سه هزار و ۴۴۲ مورد در بانک ها برای دریافت تسهیلاتی به مقدار سه هزار و ۷۶۳ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال پذیرش شده اند.

کد خبر: ۶٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha