۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
۴۸درصد از سهامداران سهام عدالت در زنجان روش غیر مستقیم را انتخاب کردند
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۴۸درصد از سهامداران سهام عدالت در زنجان روش غیر مستقیم را انتخاب کردند

زنجان- حمیدی، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: از ۷۹۲ هزار مشمول سهام عدالت ۳۸ هزار نفر در استان معادل ۴۸ درصد روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

غفور حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت سالجاری آغاز شده است، گفت: از ۷۹۲ هزار مشمول سهام عدالت در زنجان ۳۸۰ هزار نفر معادل ۴۸ درصد روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

وی اظهار کرد: مدیریت سهام سهامدارانی که روش غیر مستقیم را رعایت کردند از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری استان خواهد بود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: سازمان خصوصی سود شرکت سهام را در حساب خانوارها واریز می کرد ولی وظیفه به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واگذار شده است.

حمیدی تاکید کرد: مشمولینی که روش غیر مستقیم را  انتخاب کردند باید در سامانه سجام  اطلاعات خود را ثبت کرده و شماره شبا و اطلاعات را در سامانه با شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا سود سهام خود درسالهای آینده را دریافت کنند. 

وی گفت: شرکت سرمایه گذاری استان جزو استان‌هایی است که در بورس پذیرفته شد و انتخاب هیئت مدیره در۲۳دی ماه سالجاری برگزار می‌شود.

معاون امور اقتصادی و دارایی زنجان ابراز داشت: رای گیری توسط سهامداران به صورت الکترونیکی انجام می شود و مدیریت سهام را برعهده خواهند داشت.

کد خبر: ۶۴٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha