۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
۱۸مجوز رسمی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زنجان صادر شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۱۸مجوز رسمی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زنجان صادر شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: ۱۸ مجوز رسمی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از طریق اداره تعاون در استان صادر شده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اداره کل تعاون زنجان فعالیت‌های مختلفی را در زمینه اشتغال انجام می‌دهد، گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج کار در بین جوانان مورد تاکید است. 

وی اظهار کرد: ایجاد فرهنگ شغل و کاریابی بین جوانان مورد توجه است و در این زمینه اداره کل تعاون برای توسعه کارآفرینی تاکید بسیاری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: کارآفرینی و توجه به آن یک راهکار بسیار مؤثر برای برون‌رفت از معضل بیکاری در جامعه است و دراین میان توسعه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان جزو برنامه های اداره کار است.

یوسفی تاکید کرد: تاکنون ۱۸ مجوز رسمی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از طریق اداره تعاون زنجان صادر شده است و با افتتاح این مراکز فرهنگ کار کردن در بین جوانان افزایش پیدا می کند و تعداد این مراکز در استان توسعه می یابد.

وی افزود: مراکز مشاوره کارآفرینی این امکان را برای سرمایه‌گذار ایجاد می کند در چه زمینه‌ای فعالیت کند و چگونه هزینه‌های خود را کاهش دهد تا به هدف خود برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه در زمینه تهیه طرح‌های توجیهی، توانمندسازی مجریان طرح‌های اقتصادی، برگزاری دوره‌های آموزشی و غیره فعالیت های خوبی را انجام می دهد.

کد خبر: ۶۴٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha