۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
۲۷ درصد دارندگان سهام عدالت در اردبیل کد بورسی گرفتند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل:

۲۷ درصد دارندگان سهام عدالت در اردبیل کد بورسی گرفتند

اردبیل - نوروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: ۲۷ درصد دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را در مدیریت سهام خود در پیش گرفتند، کد بورسی گرفتند.

علیرضا نوروزی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده و از طریق شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان پیگیر برگه‌های سهام عدالت خود هستند، هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سجام نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کرده تا مشکلی در فرآیند فعالیت آنها وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد:‌ اگر متقاضی تا پایان دی ماه کد بورسی و ثبت اطلاعات در سامانه سجام را انجام ندهد در فعالیت او به ویژه حضور در مجمع عمومی عادی و رأی به هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد و پرداخت سود سهام نیز برای او میسر نخواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: امیدواریم تا آخر دی ماه دارندگان سهام عدالت با مراجعه به سامانه سجام نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنند که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ درصد این متقاضیان ثبت‌نام خود را در این فرآیند انجام دهند.

نوروزی افزود: بیش از ۵۱۰ هزار دارنده سهام عدالت در استان با انتخاب روش غیرمستقیم در حقیقت به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اختیار دادند تا معاملات را انجام داده و سود حاصل از این معاملات را در این فرآیند به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت در صورت انتخاب گزینه غیرمستقیم باید مراحل ثبت و دریافت کد بورسی را انجام دهند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها و شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان که به زودی مجمع عمومی عادی آن برگزار خواهد شد، روند مناسبی را در ارائه خدمات به دارندگان سهام عدالت شاهد باشیم.

نوروزی اضافه کرد: الزام ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی در کنار انجام مراحل مختلف ثبت‌ اطلاعات بسیار ارزشمند است و امیدواریم با این فرآیند در کمترین زمان رضایت دارندگان سهام عدالت فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: عمده کارها در بستر دولت الکترونیک و به صورت هوشمند انجام می‌شود و انتظار می‌رود شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در ایام دهه فجر به صورت مستقل وارد فضای کسب و کار شده و به نوعی به نفع دارندگان سهام عدالت با انتخاب روش غیرمستقیم بتوانند خدماتی را ارائه کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اظهار کرد: در صورتی که مجمع عمومی و عادی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در مرحله اول به حد نصاب نرسد، در مراحل بعدی برگزاری این مجمع را به صورت آنلاین شاهد خواهیم بود و انتظار می‌رود این مجموعه فعالیت خود را به صورت منسجم در استان ادامه دهد.

کد خبر: ۶۴٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha