۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
نبود بسته سرمایه گذاری در عروس شهرهای ایران/ فرش قرمز پهن کنیم
در نشست سرمایه گذاران مطرح شد:

نبود بسته سرمایه گذاری در عروس شهرهای ایران/ فرش قرمز پهن کنیم

رامسر - نداشتن بسته سرمایه گذاری در رامسر، عروس شهرهای ایران زمین را در مسیر توسعه اقتصادی و گردشگری با مانع مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، نداشتن چشم انداز و بسته سرمایه گذاری، وجود سلایق متعدد در تصمیم گیری ها، تراکم فروشی و نبود درآمدهای پایدار از جمله مشکلات فراروی رامسر به عنوان عروس شهرهای ایران زمین در حوزه گردشگری به شمار می رود که درنشست فعالان حوزه سرمایه گذاری به آن اشاره و تاکید شده است.

محمد آزاد فرماندار رامسر صبح دوشنبه در جمع فعالان اقتصادی با اظهار اینکه اگر بخواهم از مشکلات فراروی سرمایه گذاری سخن بگویم، اشک از گونه هایم جاری می شود خواستار تسهیل گری و روان سازی امور در حوزه سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: سلایق مختلف، رغبت برای سرمایه گذاری را کم می کند و باید مدیران قوانین را بومی سازی کنند.

وی با اشاره به عقب ماندگی رامسر ار گردونه توسعه وجود موانع فراروی توسعه فرودگاه را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: باید زیرساخت های مناسب را برای توسعه سرمایه گذاری تقویت کنیم و موانع ایجاد سرمایه گذاری را با اتحاد و یکدلی حل کنیم.

شهردار رامسر نیز در این جلسه، بسته های سرمایه گذاری را راه برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت: باید در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری مسیر درست را طی کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم.

وی گفت: تصمیمات تخصصی در رامسر باید عملی شود و از کیان این شهر محافظت کرد و بر اساس بودجه مدون و با برنامه ریزی مناسب و هدفمند حرکت کنیم.

ایجاد اتاق سرمایه گذاری

شهردار رامسر مهیا نبودن بسته های سرمایه گذاری را از جمله مشکلات دانست و خواستار راه اندازی اتاق سرمایه گذاری به صورت تخصصی و مستقل در شهرداری شد و گفت: مشکلات سرمایه گذاری را با تهیه بسته های مناسب می توان حل کرد.

هادی حلاجیان رئیس شورای اسلامی شهر رامسر نیز اظهار کرد: توسعه گردشگری سبب درآمد پایدار و تقویت منابع مالی شهرداری می شود اما هر برنامه ای که در شهر انجام شود نیار به تامین منابع مالی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رامسر گفت: شهرداری با ایجاد پکیج سرمایه گذاری و با معرفی سرمایه های شهرداری در جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار اقدام کند.

محسن کیهان ثانی افزود : با این راهکار یکی از بزرگترین معضلات شهرداری رامسر که پرداخت حقوق ماهیانه بالای 2 میلیارد است را حل کنیم که متاسفانه تا کنون در شهرداری رامسر محقق نشده است.

فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن کنیم

سعید صفاتی عضو دیگر شورای اسلامی شهر رامسر،گفت: دست تمامی سرمایه گذاران را برای عمران و آبادانی شهر می فشاریم و برای سرمایه گذاران جدید فرش قرمز پهن تا از این طریق علاوه بر عمران و آبادانی موجب ایجاد مشاغل جدید و پویایی شهر گردند.

وی افزود: شهر رامسر دارای پتانسیلهای فراوان بوده که عرصه سرمایه گذاری را در آن فراهم کرده و اشتیاق سرمایه گذاری را ایجاد می کند.

مجید درجانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر رامسر گفت: تجربه ۶ ساله حضورم در شورا این نکته را آموزش داده که طرح های گردشگری دیر به نتیجه می رسد و تفکر سرمایه گذار ستیزی در برخی افراد جامعه آموزش داده می شود که از مدارس شروع شده است.

درجانی تصریح کرد: صاحبان تریبون به مردم آموزش دهند سرمایه گذار بودن چیز بدی نیست و فضای شهر رامسر نسبت به سرمایه گذاران منفی نشود تا ایجاد انگیزه در آنها سبب تقویت سرمایه گذاری در شهر شود.

کد خبر: ۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha