۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تکمیل و تحویل ۱۰۴ بیمارستان طی ۱۱ سال گذشته
مدیرعامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی‌ و دولتی خبر داد

تکمیل و تحویل ۱۰۴ بیمارستان طی ۱۱ سال گذشته

علیزاده، مدیرعامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی‌ودولتی فعالیت های سازمان مجری را در طی دوران ۱۱ سال خدمت در آن سازمان، برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون پیشین وزیر راه و شهرسازی در مراسم تکریم خود و معرفی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی‌ودولتی با اشاره به اینکه در ۳۱ سال خدمت در دولت، ۱۱ سال در وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیرعامل سازمان مجری ارایه خدمت کرده است، گفت: در دوران خدمت در سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بیش از ۱۰۴ بیمارستان بزرگ تکمیل و افتتاح شد.

معاون پیشین وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در ایام همه‌گیری کووید ۱۹ از سال گذشته تاکنون سازمان مجری نقش مهمی در احداث بیمارستان‌ها و تخصیص آن ها به درمان بیماران کرونایی داشت.

علیزاده با اشاره به اینکه سازمان مجری در انجام تعهدات خود علاوه بر احداث بیمارستان، طیف وسیعی از پروژه‌ها را نیز از جمله فضاهای فرهنگی، ورزشی، اداری و آموزشی عملیاتی و اجرایی کرد، توضیح داد: بیش از ۱۵ ساختمان اداری و آموزشی در زمان مسئولیت در سازمان مجری به سرانجام رسید. همچنین تعدادی از ورزشگاه‌های مهم کشور از جمله ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز نیز به اتمام رسید و تحویل شد.

وی از دیگر اقدامات سازمان مجری را ساخت سالن سران اجلاس در کمتر از ۶ ماه، طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س)، ساختمان کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برشمرد.

مدیرعامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، افزود: هم‌اکنون پروژه ساختمان سازمان انرژی اتمی و برخی از پروژه‌های سازمان مدیریت بحران، در دستور کار سازمان مجری است. همچنین امسال تا این لحظه ۶ بیمارستان افتتاح شد و در عین حال تا اوایل بهمن، ۴ بیمارستان دیگر افتتاح می‌شود.

علیزاده تاکید کرد: سازمان مجری همواره علاوه بر اعتباراتی که سالیانه دریافت کرد از سایر منابع نیز تلاش کرد تا تامین مالی انجام دهد که در این خصوص، امسال دو برابر بودجه سالیانه از سایر منابع توانستیم اعتبارات جذب کنیم.

وی در پایان از زحمات تمامی پرسنل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در طول دوران مسئولیت خود در آن سازمان، سپاسگزاری کرد.

کد خبر: ۶۴٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha