۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
توزیع ۴۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در کردستان
در مرحله چهارم رزمایش همدلی انجام می شود؛

توزیع ۴۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در کردستان

کردستان- طالبی، مدیرکل ستاد فرمان امام(ره) در کردستان گفت: ۴۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی از امروز در قالب مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی طالبی امروز شنبه در مراسم احسان نبوی که در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان از امروز در استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: طی این مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ هزار بسته بهداشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در مناطق محروم از امروز توسط گروه های جهادی و خیریه توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد فرمان امام(ره) در کردستان افزود: در مرحله نخست این رزمایش ۲۰ هزار بسته معیشتی، در مرحله دوم ۴۰ هزار بسته پروتئینی در مرحله سوم ۲۱ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع شده است.

طالبی یادآور شد: ستاد فرمان امام از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافت همه امکانات خود را در کشور برای مقابله با این بیماری بسیج کرد.

وی اظهار داشت: ابتدا ستاد اقدام به خرید ماسک از دیگر کشورهای دنیا کرد که به دلیل تحریم ها این مسئله با مشکلاتی مواجه شد به همین دلیل از این فرصت برای تولید ماسک در داخل توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی بهترین استفاده و بهره مندی به عمل آمد.

کد خبر: ۶۴٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha