۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
قیمت تخم مرغ در اصفهان ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

قیمت تخم مرغ در اصفهان ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شد

اصفهان- نادری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان، قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ در استان را ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: هر گونه فروش بیشتر از این قیمت تخلف است.

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ در اصفهان اظهار داشت: جدیدترین قیمت این محصول در استان بر اساس ستاد تنظیم بازار مشخص شده است.

وی افزود: بر این اساس قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ در استان اصفهان ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر گونه فروش بیشتر از این قیمت تخلف است.

افزایش ۱۲ درصدی قیمت تخم مرغ در اصفهان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اصفهان با تاکید بر اینکه در این مصوبه اجازه افزایش ۱۲ درصدی قیمت مرغ در استان اصفهان داده نشده است، گفت: چنانچه این مصوبه مطابق با مصوبه قبلی که تفاوت ۱۲ درصدی قیمت تخم مرغ در اصفهان و دیگر استان‌ها بود اعمال شود، تخلف خواهد بود.

نادری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری نیز ۱۴ هزار تومان مصوب شده است، ادامه داد: دلالان در این زمینه باید توجه داشته باشند که نظارت جید بر روی این محصول در حال انجام است و به شدت با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان با کمبود  تخم مرغ رو به رو نیستیم، اضافه کرد: در حال حاضر ۸.۵ میلیون مرغ تخم گذار در مرغداری‌های استان اصفهان وجود دارد که این تعد اد مرغ حداقل روزانه ۳۵۰ هزار تن تخم مرغ تولید می‌کنند و این در حالی است که نیاز استان روزانه ۱۷۰ تن تخم مرغ است.

قیمت هر کیلوگرم مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصوب شد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان در خصوص قیمت مرغ در اصفهان نیز ابراز داشت: مصوبه تنظیم بازار کشور قیمت مرغ درب مغازه ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برای مصرف کننده و قیمت هر کیلو مرغ زنده را ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین کرده است.

نادری تصریح کرد: باید توجه داشت که بازار مرغ با توزیع انبوه این محصول در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت مصوب به آرامش رسید و همین شرایط را برای تخم مرغ نیز در دستور کار داریم.

کد خبر: ۶۴٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha