۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
خاموشی برق در زنجان کاهش دارد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

خاموشی برق در زنجان کاهش دارد

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان،به خاموشی برق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۲ خاموشی برق در استان زنجان ۲.۱۶ درصدبودکه سالجاری به ۱.۳۴ درصد رسیده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  براساس برنامه ریزی در سال ۱۴۰۴ میزان خاموشی ۱۴۰ دقیقه به ازای هر مشترک خواهد بود، گفت: طی چند سال اخیر خاموشی برق در استان زنجان کاهش محسوسی داشته است.

وی  به خاموشی برق در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد:  طی سال ۹۲ خاموشی برق در استان زنجان ۲.۱۶ درصد، در سال ۹۳ حدود ۱.۹۳ درصد وطی سال ۹۴ خاموشی برق در استان زنجان ۱.۶۵ صدم دقیقه بود که در سال ۹۵ به ۱.۴۶ صدم  دقیقه رسیده و سال  ۹۶ به ۱.۳۷ در صد و در سال ۹۷ هم به ۱.۳۴ درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، گفت: شرکت توزیع برق زنجان در راستای بهبود شاخص های بهره برداری و کاهش زمان  خاموشی در اثر تعمیرات و افزایش رضایتمندی مردم را داشته است.

علیزاده ابراز کرد: راه اندازی اتاق های سرور و مونیتورینگ طرح فهام ، راه اندازی سامانه پرداخت غیر حضوری و بازرسی لوازم اندازه گیری ، نصب مودم قرائت از راه دور برای تمام مشترکین دیماندی از اقدامات مهم این شرکت است.

وی از وجود ۴۴۵ هزارو ۱۲۰ مشترک برق در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد مشترک یک‌سوم مشترکین پرمصرف هستند و باید براین امر اذعان داشت که برق در توسعه جامعه بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان بابیان اینکه در استان زنجان طبق برنامه ریزی خاموشی برق خواهیم داشت، تصریح  کرد: مردم باید در مصرف برق مدیریت لازم را داشته باشند.

علیزاده تأکید کرد: طی سال گذشته ۱۰۰ درصد واحدهای صنعتی استان زنجان روزانه بیش از ۲ ساعت خاموشی برق داشتند.

کد خبر: ۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha