۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
پروانه کاربرد نشان حلال زعفران در زنجان صادر شد
مدیرکل استاندارد زنجان:

پروانه کاربرد نشان حلال زعفران در زنجان صادر شد

زنجان- مدیرکل استاندارد زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته دومین پروانه کاربرد نشان حلال در استان برای فرآورده زعفران بسته بندی شده صادر شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره استاندار زنجان، داودکار گرزاده با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته دومین پروانه کاربرد نشان حلال در این استان برای فرآورده زعفران بسته بندی شده صادر شد، گفت: صلاحیت واحد تولیدی سوکام آریاسان در خصوص برخورداری و استفاده از پروانه کاربرد نشان حلال در کمیته علائم این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته با صدور پروانه کاربرد نشان حلال برای فرآورده زعفران بسته بندی شده با نام تجاری آترا سافرون و سوکام آریاسان موافقت کردند.

وی اظهار کرد: پروانه نشان حلال سندی است که به استناد آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی اجازه داده می شود که برای یکسال از نشان حلال برای آن فرآورده استفاده کنند.

مدیرکل استاندارد زنجان گفت: دریافت پروانه کاربرد نشان حلال مقدمات تسهیل و هموار شدن زمینه صادرات فرآورده های غذایی به کشورهای اسلامی را فراهم می کند.

کارگرزاده تاکید کرد: براساس تبصره دو ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد ایران به‌عنوان تنها مرجع رسمی اعطای نشان حلال است که این پروانه را برای برخی از واحدهای تولید کننده متقاضی که شرایط لازم را داشته باشند، صادر می کند.

کد خبر: ۶۴٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha