۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۱۳۵۰ میلیون متر مکعب گاز در استان سمنان مصرف شد/ افزایش مصرف نسبت به سال قبل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۳۵۰ میلیون متر مکعب گاز در استان سمنان مصرف شد/ افزایش مصرف نسبت به سال قبل

سمنان- اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز سمنان با بیان اینکه یکهزار و ۳۵۰ میلیون متر مکعب گاز تا پایان آبان ماه ۹۹ در سطح استان مصرف شده است، گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه هشت ماهه سال قبل افزایش را نشان می دهد.

علی رضا اعوانی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه میزان مصرف گاز در سطح استان سمنان طی هشت ماهه اول سال جاری یک هزار و ۳۵۰ میلیون متر مکعب بوده است، بیان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه خواستار تاکید بیشتر بر روی صرفه‌جویی در مصرف گاز شد و افزود: همراهی مردم و صنایع یکی از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف به خصوص در فصل سرد سال است که امیدواریم به روند کاهشی مصرف نسبت به سال قبل دست یابیم.

بازرسی از ادارات
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از پایش دمای ادارات و سازمان‌های دولتی در سطح استان برای کاهش مصرف گاز خبر داد و گفت: در این پایش های حضوری، موارد سوء مصرف، خاموشی لوازم گاز سوز پس از خروج کارمندان از ادارات و ... بازدید می شود.

اعوانی با بیان اینکه کارکنان ادارات و موسسات دولتی باید یک ساعت قبل از پایان وقت اداری لوازم گاز سوز را خاموش کنند، گفت: طبق دستورالعمل های صادر شده یک ساعت قبل از شروع وقت اداری، کارکنان دستگاه های اجرایی می توانند لوازم گاز سوز را روشن کنند.

وی درباره مصرف گاز توسط مردم نیز گفت: تنظیم دمای هوا، پوشیدن لباس مناسب در زمستان و رعایت میزان مصرف گاز در لوازم گاز سوز مانند بخاری در زمره توصیه ها برای کاهش میزان مصرف است.

کد خبر: ۶۴٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha