۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
۸هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در زنجان انجام گرفت
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۸هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در زنجان انجام گرفت

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون بیش از هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان انجام گرفته است، گفت: در سال جهش تولید سرمایه گذاری افزایش می یابد.

ابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی چند سال اخیر جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در زنجان خوب بوده است، گفت: تا پایان سال جذب سرمایه گذار به استان افزایش می یابد. 

وی با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون بیش از هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان انجام گرفته است اظهار کرد: در سال جهش تولید سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه با استقرار پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی روند اجرای کارهای سرمایه گذاری تسریع شده است، گفت: با فعال شدن پنجره واحد سرمایه گذاری در روند اجرای کارهای سرمایه گذاری شفافیت ایجاد شده و کارها به خوبی جلو می رود. 

عباسچیان تاکید کرد: همچنین هزینه مبادراتی سرمایه گذاران کاهش یافته و زمان رسیدگی دستگاه‌های اجرایی هم مشخص شده است. 

وی با بیان اینکه زنجان به‌ عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری بوده است‌ ابراز داشت: اطلاعات پنجره واحد زنجان در اختیار ۳۰ استان کشور قرار گرفته است. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه مجوزهای سرمایه‌گذاری در بازه زمانی یک روز در استان صادر می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری باعث افزایش جذب سرمایه گذاری در استان شده است.

کد خبر: ۶۴٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha