۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
۸۰ انبار احتکار در زنجان کشف شد
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان :

۸۰ انبار احتکار در زنجان کشف شد

زنجان - رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: طی سالجاری ۸۰ انبار احتکار در استان کشف شده که ارزش ریالی این تعداد انبار احتکار بیش از هشت میلیارد تومان است.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سازمان صمت زنجان در خصوص  احتکار مواد شوینده بهداشتی و ماسک به جد برخورد می کند، گفت: بازرسی ها از انبارها و داروخانه ها به جد از سوی این سازمان انجام می شود.

وی به کشف انبار احتکار در زنجان اشاره کرد و گفت: طی سالجاری بیش از ۸۰ انبار احتکار در این استان کشف شده که ارزش ریالی این تعداد انبار احتکار بیش از هشت میلیارد تومان است. 

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، تعزیرات حکومتی، استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام شده است، ابراز کرد: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی است.

مسلمی گفت: عمده تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان طی سالجاری در بخش کالا و خدمات مربوط به گران فروشی و درج نکردن قیمت است.

وی تصریح کرد: نظارت بر صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای پوشاک و کفش، رعایت درصد سود مجاز در عمده و خرده‌فروشی‌ها، جلوگیری از عرضه کالاهای  غیراستاندارد، برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار از فعالیت های مهم بازرسی است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان، یاد آور شد: دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ در دستور کار جدی سازمان است.

کد خبر: ۶٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha