۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
ضرورت تسهیل گری بانک ها در پرداخت وام اشتغال
معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت تسهیل گری بانک ها در پرداخت وام اشتغال

تبریز- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه حل مشکلات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج باید دغدغه ما باشد گفت: وظیفه بانک ها و مسوولین، تسهیل گری در انجام امور است و باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه مرند، داود گرشاسبی در جلسه کارگروه اشتغال مرند با اشاره به نگاه سلبی برخی مدیران بانک ها در این شهرستان اظهار کرد: نوع نگاه بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باید اصلاح و در صورت وجود مشکل در پرداخت وام‌ها، برای آن راهکار پیدا شود.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع سهم تسهیلات اشتغالزایی در خود شهرستان تاکید کرد: شهرستان باید سهم خود از اعتبارات و تسهیلات را برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی دریافت کرده و پس از اعطای وام نیز، بر آنها نظارت کافی صورت گیرد.

فرماندار ویژه مرند خاطرنشان کرد: مسوولین بانک ها نباید به صورت محدود و سلبی به موضوع نگاه کنند چرا که در این صورت در شهرستان در زمینه پرداخت وام‌های اشتغال به مشکل بر خواهیم خورد.

وی گفت: نباید در کل سیاست های خود، فقط به دنبال سود بیشتر باشیم بلکه باید با ایجاد ذهنیت و رفتار جدید، نسل را نجات دهیم.

گرشاسبی تاکید کرد: مسوولین مربوط همچنین به جهش تولید توجه داشته باشند و به تولیدکنندگان کمک کنند تا در این راستا، قدم‌های بیشتری برداریم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه ادارات به طرح کارورزی اظهار داشت: باید سعی کنیم با آموزش مهارت برای نسل متناسب با شرایط و تکنولوژی روز، در جهت ایجاد اشتغال جوانان گام برداریم.

فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه روابط بین بخشی ادارات باید تقویت شود افزود: رفتارهای منفی هیچ وقت عامل توسعه نبوده است و باید نگاه ما به مسائل، مثبت و تسهیل گرایانه باشد.

کد خبر: ۶۴٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha