۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
بانک صنعت معدن اردبیل ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است
رئیس صمت اردبیل:

بانک صنعت معدن اردبیل ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در دولت تدبیر و امید بانک صنعت و معدن بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی و ریالی به صنعتگران و کارآفرینان استان اردبیل پرداخت کرده است.

رامین صادقی در جریان سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اردبیل در گفتگو با بازار اظهار کرد: صنعتگران و معدنکاران ما با دریافت این تسهیلات موفق شدند طرح‌های جدید صنعتی راه‌اندازی و یا به توسعه واحدهای خود کمک کنند.

وی اظهار کرد: با دعوت استاندار اردبیل مدیر عامل بانک و صنعت در سفر یک روزه از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، فولاد سپهر، ساروج سبلان، واحد تولید کاغذ از سنگ، هفت آسمان سبلان، زیورآلات و آرتا پان و پتروشیمی آرتا بازدید کرده و قول مساعد در پرداخت تسهیلات حمایتی از این واحدها را دادند.

صادقی بیان کرد: در این سفر مقرر شد مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سال جاری و سال آینده به فعالان بخش صنعت استان توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل پرداخت این تسهیلات را زمینه‌ساز تثبیت و ایجاد اشتغال جدید در بخش صنعت برشمرد و گفت: نگاه بانک صنعت و معدن نگاه توسعه و تخصصی در حمایت از فعالان این بخش است.

صادقی به رویکرد خوب این بانک در حمایت از واحدهای راکد اشاره کرد افزود: در استان اردبیل نیز در سال جهش تولید بیش از ۴۷ واحد راکد و تعطیل شده با پرداخت تسهیلات بانکی به چرخه فعالیت بازگشتند.

وی تصریح کرد: در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن با پیشنهاد استاندار اردبیل مقرر شد، سقف اختیارات سرپرستی استان در پرداخت تسهیلات از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد تا نیازی به اخد مجوز ملی نباشد.

کد خبر: ۶۴٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha