۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
افزایش نرخ عوارض آزادراه پیامبر اعظم لغو شد
پیگیری بازار؛

افزایش نرخ عوارض آزادراه پیامبر اعظم لغو شد

تبریز- افزایش نرخ عوارض آزادراه پیامبر اعظم در مسیر بستان‌آباد- تبریز لغو شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بعداز رسانه ای کردن افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض آزادراه پیامبر اعظم در مسیر بستان‌آباد- تبریز توسط رسانه بازار، دادستانی بستان‌آباد و تبریز به این موضوع ورود کردند.

بعداز بررسی وضعیت آزادراه و رفع نشدن مشکلات این مسیر که شامل وضعیت نامناسب آسفالت و نبود روشنایی و تهویه تونل های دوقلوی شیبلی می شود، دادستانی افزایش نرخ‌های عوارضی در ایستگاه‌های محدوده بستان‌آباد - تبریز و بستان‌آباد – میانه را لغو کرد.

از صبح روز گذشته نرخ عوارضی اتوبان پیامبر اعظم (ص) در مسیر بستان آباد-تبریز ۱۰۰ درصد افزایش یافت. نرخ قبلی عوارضی خودروهای سواری این مسیر ۲۰ هزار ریال بود که به یک باره با افزایش ۱۰۰ درصدی ۴۰ هزار ریال شده است.

مخاطبان بازار با ارسال تصاویر فیش های دریافتی عوارضی در این آزادراه نسبت به افزایش ۱۰۰ درصدی این نرخ اعتراض کرده بودند که با پیگیری های انجام شده این افزایش نرخ لغو شد.

آزادراه تبریز- بستان آباد- زنجان به عنوان تنها شاهراه ترانزیتی کشور به اروپا داد مردم منطقه را درآورده و عدم رسیدگی به آن طی سال های اخیر باعث بروز نارضایتی هایی شده به طوری که پیمودن این مسیر که دست اندازهای مختلف و متعددی نیز دارد بیشتر به موج سواری شباهت دارد تا رانندگی!

آزادراه تبریز- زنجان که به عنوان تنها شاهراه ترانزیتی کشور به اروپا مطرح است با گذشت نزدیک۱۰ سال از افتتاح همچنان نواقص فراوانی به خصوص در وضعیت آسفالت دارد.

این آزادراه در مردادماه سال ۱۳۹۰ در قالب اولین آزادراه کوهستانی کشور به بهره‌برداری رسید که بعدها به نام آزادراه پیامبر اکرم(ص) نام‌گذاری شد و اکنون یکی از مهم‌ترین و پرترددترین آزادراه‌های مواصلاتی کشور است.

کد خبر: ۶۴٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha