۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
صدور سند مالکیت برای ۲۷ درصد واحدهای مسکونی شهری زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد

صدور سند مالکیت برای ۲۷ درصد واحدهای مسکونی شهری زنجان

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان زنجان، نسبت به صدور ۲۷ درصد سند مالکیت اقدام شده و این عدد را به بیش از ۵۰ درصد خواهیم رساند.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی بوده و هدفی جز خدمت به مردم ندارد، اظهار کرد: تا به امروز حدود ۵۴ درصد از واحدهای مسکونی غیرمقاوم روستایی در استان زنجان مقاوم‌سازی شده است.

وی با یادآوری اینکه از ۹۲ هزار و ۶۵۷ واحد مسکونی روستایی حدود ۴۹ هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی در بحث سیل، زلزله مقاوم‌سازی شده است، اظهار کرد: در همین راستا امسال ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان تخصیص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: علاوه بر این ۱۶۰ میلیارد تومان در بحث مسکن محرومان در حال هزینه‌کرد هستیم که از این مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض اعطا شده، یعنی به ازای هر واحد مسکونی ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

خواجه ای با اشاره به اینکه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، نسبت به صدور ۲۷ درصد سند مالکیت اقدام شده است، ادامه داد: به دنبال این هستیم که این عدد را به بیش از ۵۰ درصد برسانیم، همان طور که امسال درخواست اعتبار مسکن روستایی برای هفت هزار واحد مسکونی بود که تا به امروز برای سه هزار و ۶۴۰ واحد مسکونی ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: همچنین تا به امروز برای بیش از پنج هزار پرونده در زمینه صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی رأی صادر شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر این اساس جهش ۲.۵ برابری در بحث صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی شهری و روستایی داشته‌ایم.

خواجه ای به اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن اشاره کرد و گفت: تعهد این اداره‌کل در این خصوص حدود یک هزار و ۹۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بود که  در این زمینه هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی این اداره‌کل صورت نگرفته و در برخی از شهرها نیز متقاضی نداریم.

کد خبر: ۶۴٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha