۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
یک هزار و ۹۰۰ پرونده در سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری زنجان ثبت شده است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

یک هزار و ۹۰۰ پرونده در سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری زنجان ثبت شده است

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ پرونده در سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری زنجان ثبت شده است، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار استعلام در سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری انجام شده است. 

سیدابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که در مرکز خدمات سرمایه گذاری اقتصادی و دارایی استان زنجان روی آن به خوبی کار شد استقرار سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری بود گفت: از ابتدای سال ۹۴ مطالعات انجام شد و با نشست هایی که با بخش خصوصی برگزار شد ابتدا پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت فیزیکی استقرار یافت  و بعد به صورت الکترونیکی فعالیت خود را انجام داد. 

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ پرونده در سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان ثبت شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۱۰ هزار استعلام در سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری انجام شده و برای ۹ هزار و ۴۰۰ استعلام پاسخ های لازم داده شده است. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه در سایه راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری هماهنگی بین دستگاهی ایجاد شده است، ابراز کرد: در این میان مراجعه سرمایه گذاران به دستگاه‌های اجرایی کاهش یافته و سرمایه گذاری داخلی و خارجی هم در استان افزایش یافته است. 

عباسچیان گفت: طی چهار سال گذشته با راه‌اندازی پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری پاسخ تمام استعلام‌های مربوط به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به کمتر از ۵۰ روز کاهش یافته است. 

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری است، افزود: مجوزهای سرمایه‌گذاری در بازه زمانی یک روز در زنجان صادر می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان تصریح کرد: فضای کسب و کار هم تحت تاثیر پنجره واحد سرمایه گذاری قرار گرفته و بسیار خوب شده است.

کد خبر: ۶۴٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha