۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
توقف فروش محصولات هوندا از سال ۲۰۲۲ در روسیه
هوندا اعلام کرد

توقف فروش محصولات هوندا از سال ۲۰۲۲ در روسیه

هوندا فروش خودروهای جدید خود را از سال ۲۰۲۲ در روسیه متوقف و ادامه فعالیتش را منوط به ارائه خدمات پس از فروش و عرضه موتورسیکلت و تجهیزات برقی خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی هوندا موتور، در پی تلاش برای بهبود فعالیت‌های خود در خارج از خاک ژاپن فروش محصولاتش در روسیه را از سال میلادی آینده یعنی ۲۰۲۲ متوقف خواهد کرد. این توقف شامل فروش محصولات جدید این خودروساز ژاپنی است.

هوندا اعلام کرده است که حضور خود در بازار روسیه را با فروش موتورسیکلت و تجهیزات برقی حفظ خواهد کرد. از سوی دیگر اطمینان به ادامه فعالیت خدمات پس از فروش خودروهای عرضه شده به این بازار را داد.

هوندا برخلاف سایر خودروسازان ژاپنی مانند تویوتا و نیسان در روسیه کارخانه‌ای ندارد

هوندا برخلاف سایر خودروسازان ژاپنی مانند تویوتا و نیسان در روسیه کارخانه‌ای ندارد و عمده محصولاتش به این کشور صادر شده است. براساس اعلام اتحادیه مشاغل اروپایی، ماه گذشته این خودروساز ژاپنی ۷۹ دستگاه از محصولاتش در روسیه را فروخته که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش فروش را تجربه کرده است.

 هوندا از ژانویه تا نوامبر حدود ۱۳۳۸ دستگاه خودرو در روسیه ثبت و این میزان معادل ۱۵ درصد کاهش فروش را ایجاد کرده است. گفتنی است که در این بازه زمانی ۱.۳ میلیون خودرو در بازار روسیه به فروش رفته است.

کد خبر: ۶۴٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha