۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
۸ طرح شرکت برق منطقه‌ای اصفهان بهره‌برداری می‌شود
با حضور رئیس جمهور؛

۸ طرح شرکت برق منطقه‌ای اصفهان بهره‌برداری می‌شود

اصفهان- موسی الرضایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: هشت طرح شرکت برق‌منطقه‌ای اصفهان فردا با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس و همزمان با پروژه‌های دیگر استان‌ها به بهره برداری می‌رسد.

رسول موسی الرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های توزیع برق در استان اصفهان و همچین به روز رسانی تجهیزات در دستور کار جدی شرکت برق منطقه‌ای است، اظهار داشت: همه توان خود را برای بهسازی خطوط انتقال انرژی به کار گرفته‌ایم تا شاهد کمترین هدر رفت انرژی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استان اصفهان بهره برداری از طرح‌های زیربنایی را در دستور کار داریم، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که فردا هشت طرح مهم زیربنایی در سطح استان و همزمان با دیگر استان‌ها با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس بهره برداری خواهد شد.

بهره برداری از ۸ پروژه با هشت هزار میلیارد ریال اعتبار
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه هشت پروژه قابل بهره برداری شامل ایستگاه‌های جدید توزیع برق، اتصالات فوق توزیع و اتصالات انتقال است، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها حدود هشت هزار میلیارد ریال بوده است.

وی اتصالات فوق توزیع پست کهندژ، اتصالات انتقال لنجان، بخشی از اتصالات فوق توزیع پست لنجان و اتصالات انتقال پست هسنیجه را از جمله پروژه‌های در دست بهره برداری در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: ایستگاه ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در ۱۹ هکتار زمین، ایستگاه ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت لنجان با دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و با ۶.۲ هکتار مساحت، ایستگاه سیار ۶۳ کیلوولت شهر گز با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بخش کشاورزی و خانگی و ایستگاه سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی بزرگ اصفهان نیز فردا به بهره برداری می‌رسد.

موسی الرضایی پست شهرک بزرگ صنعتی اصفهان را از جمله دیگر طرح‌های مهم  قابل بهره برداری با حضور رئیس جمهور اعلام کرد و ادامه داد: بهره برداری از این طرح نیز به دنبال درخواست مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

کد خبر: ۶۴٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha