۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
توسعه مخابرات در اصفهان بر اساس نیازهای بومی باشد/ لزوم ایجاد نظام جامع فناوری اطلاعات در کشور
نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

توسعه مخابرات در اصفهان بر اساس نیازهای بومی باشد/ لزوم ایجاد نظام جامع فناوری اطلاعات در کشور

اصفهان- دهناد، نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: باید توسعه در استان اصفهان مطابق با نیازهای بومی شهروندان این استان باشد تا بتوان با اقدامات صورت گرفته بهره‌برداری بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید اسدالله دهناد بعد از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پنج ماهه شمایخی سرپرست سابق این شرکت با بیان اینکه ایران اسلامی مدیون اصفهان است، اظهار داشت: این حقیقت را باید بپذیریم که بخش قابل توجهی از امنیت کشور را مدیون شهدای گرانقدر این شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از جهات مختلف سرآمد استان‌های کشور است، ابراز داشت: این استان در کنار قابلیت‌های مختلفی که در بخش‌های اقتصادی، صنعتی دارد از نظر اجتماعی نیز دارای منابع ارزشمندی است.

کسب و کار دیجیتال نقش مهمی را در توسعه کشور دارد
نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اصفهان در توسعه کشور نقش بسزایی دارد، ادامه داد: این استان قابلیت‌های استفاده نشده زیادی هم دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کسب و کار دیجیتال نقش مهمی را در توسعه کشور دارد، افزود: مخابرات به عنوان نهاد فرادستی در این زمینه می‌تواند نقش مهمی را ایجاد کند.

دهناد با بیان اینکه اگر به دنبال تحول در کشور، رفاه مردم، کاهش هزینه‌ها شفافیت هستیم باید به مقوله‌های زیرساختی مخابرات بیش از گذشته توجه داشته باشیم، ابراز داشت: امروز در کشور زیرساخت‌های خوبی در حوزه ارتباطات داریم و استان اصفهان از استان‌های خوب و مناسبی است اما جا برای کار زیاد است.

ضریب استفاده از فناوری‌های نوین در کشور پایین است
وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها مشکل موجود پایین بودن ضریب استفاده از فرصت‌های فناوری اطلاعات در کشور است، ادامه داد: هزینه‌های زیادی در کشور در این زمینه داشته‌ایم اما آنطور که باید مورد استفاده قرار نگرفته است.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در حال حاضر برخی از سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های از زیرساخت‌های ایجاد شده بهره برداری دارند اما برخی دیگر همچنان علی رغم صدور کارت ملی هوشمند همچنان به دنبال شناسنامه و کپی شناسنامه هستند، افزود: این امر زیبنده مردم ایران نیست و باید در این زمینه بازنگری جدی داشته باشیم.

لزوم ایجاد نظام جامع فناوری اطلاعات در کشور
وی با اشاره به لزوم ایجاد نظام جامع فناوری اطلاعات در کشور، گفت: چنانچه این نظام ایجاد شود می‌توان با داشتن نظام جامع همگرا همه خدمات خود را در قالب نظام همگرا ارائه داد.

دهناد با بیان اینکه امروز فناوری اطلاعات باید در اختیار مردم باشد، اضافه کرد: مردم انتظار دارند نتایج مثبت فناوری اطلاعات را از نزدیک ببینند و از تاثیر آن در ارتقای سطح کیفی زندگی‌شان بهره ببرند.

توسعه در اصفهان مطابق با نیازهای شهروندان باشد
وی با بیان اینکه استان اصفهان از نظر زیرساختی جایگاه خوبی دارد اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، ابراز داشت:فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های ارتباطی کاری تعطیل ناپذیر است و باید همچنان به صورت مستمر در این زمینه فعال شود.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران  مخابرات منطقه اصفهان باید در خدمت توسعه پایدار استان باشد و همه بخش‌های توسعه در استان را حمایت کند، گفت: توسعه‌ها در استان اصفهان باید متناسب با نیازهای استان باشد و سرمایه گذاری ها مطابق با نیازهای بومی استان انجام شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات ناصر مشایخی، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان اصفهان تجلیل و اسماعیل قربانی به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.

کد خبر: ۶۴٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha