۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای پایداری شبکه برق در همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تاکید کرد:

ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای پایداری شبکه برق در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی گفت: با توجه به کاهش دما در شرایط فعلی مدیریت در مصرف سوخت برای پایداری شبکه برق الزامی است.

به گزارش بازار وبه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی اظهار کرد: با توجه به کاهش دما در شرایط فعلی، کاهش و مدیریت در مصرف سوخت برای پایداری شبکه برق الزامی است.

وی افزود: فعالیت نیروگاه‌ها با تأمین سوخت امکان‌پذیر است بنابراین برای تأمین برق پایدار، نیروگاه‌ها باید متناسب با نیاز شبکه تولید داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: افزایش مصرف برق از طرف مشترکین به معنای تولید بیشتر نیروگاه‌ها است و با توجه به این امر و برودت هوا، افزایش مصرف سوخت خانگی باعث اختلال در سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها و تولید برق خواهد شد.

وی ادامه داد: با مشارکت مشترکین در مدیریت و کاهش مصرف انرژی برق می‌توانیم به تولید نیروگاه‌ها و کاهش مصرف سوخت در راستای حفظ پایداری شبکه‌های برق کمک کنیم.

جمشیدی گفت: می‌توان با تعدیل روشنایی معابر بلوارهای شهری و برون شهری و همچنین کنترل روشنایی پارک‌ها و میادین و ادارات گام مؤثری در کاهش مصرف انرژی برداشت.

وی با تأکید بر کنترل برق‌های غیرمجاز و رمز ارزها گفت: با مشارکت و همکاری مشترکین صنعتی می‌توانیم بدون هیچ مشکلی در تأمین گاز و برق روزهای سرد سال را پشت سر بگذاریم.

کد خبر: ۶۴٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha